Channel managent omvat de stappen die een product doorloopt om bij de consument te geraken. Als Marketeer is het belangrijk dat je deze verschillende kanalen kan onderscheiden en het juiste kanaal kan kiezen voor jouw product.

Welkom op de blog Channelmanagement. Vergeet zeker niet het gastenboek te tekenen!

Wednesday, November 29, 2006

Blog van de week

Wekelijks wordt er een blog van de week verkozen op http://blogcentralcoaching.blogspot.com en deze week ben ik de gelukkige. Wat toch wel een compliment is.
Als je op deze blog graag informatie zou vinden over een bepaald segment van Channel Management, of je hebt nog tips voor me...
Let me now!

6 Comments:

Blogger Studenten Marketing said...

Lindsy Meeuwes:

Hey!

Ik heb alweer een interessante link voor je klaar op de blog hulp, weetjes en ontspanning! Kom maar eens een kijkje nemen en laat me weten wat je ervan vond!

Groetjes lindsy
http://blocencomm.blogspot.com

Thu Nov 30, 01:14:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Hey sanne,
proficiat met deze titel! Je hebt het wel verdient denk ik, je blog blijft er goed uitzien en trekt al heel wat comments.
Goed bezig zou ik zeggen!

groetjes Filip

Fri Dec 01, 08:07:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Hey Sanne..

Proficiat met jou blog van de week. Dat wil toch wel zeggen dat je er veel tijd in steekt. Doe zo voort Sanne!!

Groetjes Hans

Sat Dec 02, 06:14:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Hey Sanne,

Proficiat met je blog van de week. Doe zo verder!

Groetjes Krisje
ex-student KHK Turnhout

Mon Dec 04, 07:34:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Hoi Sanne,

Mooie prestatie! Je besteed er duidelijk veel tijd aan. Doe zo voort!

Rita Torremans

Mon Dec 04, 08:05:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Sanne,

Tof dat je blog van de week bent! Je hebt hier veel interessante informatie staan.

Kenneth Kerckhofs

Mon Dec 04, 08:35:00 AM

 

Post a Comment

<< Home

 

Bezoekers aantal page counter Bedankt voor uw bezoek en tot snel!